niedziela, 22 listopada 2015

Zakupy :)

Już pisałam Wam o stronie Kosmetyki z Ameryki tutaj. Teraz chciałam Wam pokazać co sobie tam kupiłam. Zakupy były robione dwa razy, więc niektóre rzeczy już są widocznie używane (np. paletka cieni z NYC).
No więc zaczynajmy :)


Na nią czaiłam się już od dawna ale dopiero teraz zdecydowałam się ją zamówić. 
Kupiona na specjalną okazję, okazała się niewypałem - kolor mi odpowiada ale co z tego jeśli nie jest trwała - przetrwała mi ok. 1 godziny (przy użyciu wcześniej bazy (nie wiem czy wiecie, baza pod cienie nakładana na usta przedłuża nam trzymanie się szminki :) ))
Ocena : 3/10

Cienie za bodajże 7 zł z firmy Nyc. Fajne kolory a do tego baza pod cienie oraz eyeliner :)
Cienie bardzo fajnie wyglądają na powiece - ja najczęściej używam tego beżu, śliczny perłowy odcień.
Ocena: 8/10


Podkład I Love Makeup
Kolor taki... pod żółty, kleista konsystencja no i raczej nie mój typ
Ocena 2/10

Szczotka/Grzebień czy coś tam do nakładania farby na włosy, Skusiła mnie bardzo cena 1,50 zł, Jeszcze nie używana więc nie dam oceny :)

Pędzelek do cieni. Używam go bardziej do nakładania korektora pod oczy albo szminki, bo ma dość twarde włoski
Ocena: 7/10

Baaardzo polecam, Podkład naprawdę bardzo dobrze kryje.
Ocena: 10/10

Szminki Freedom dostępne są teraz w Pepco za jakieś 7-8 zł. Chciałam taką właśnie mocno różową (no ok. troszkę przesadziłam z kolorem :D ) No i szminka fajnie się trzyma i fajnie wygląda.
Ocena:7/10


Szminka z Miss Sporty. Ogólnie bardzo podoba mi się ta seria szminek. Mam już kilka odcieni i dla mnie trwałość na naprawdę wysokim poziomie (cena to 3,50). Kupiłam ją, żeby zobaczyć jak mi będzie w zimnych odcieniach - już wiem, że mi nie pasują :D
Ocena 5/5


Szklany pilniczek do paznokci
Zamówiłam go, bo mój już jest widocznie zużyty. Na stronie był duży i mały. Myślałam, że mały to będzie taki maaalutki więc pokusiłam się na ten. Okazał się naprawdę wielki - dla porównania na drugim zdjęciu dałam szminkę :D
Ocena 7/10


Odżywka do paznokci.
Odżywka wzmacniająca z Manhattanu. Nie mogę dać opinii, bo pierwszy raz nią pomalowałam paznokcie. Ale polecam jej kolor - z powodzeniem może Wam zastąpić lakier do paznokci w mlecznym/ nudziakowym kolorze. :)