sobota, 14 listopada 2015

Trochę o mnie

Miałam to napisać w pierwszym poście ale jakoś zapomniałam :)

Fakty o mnie:

  • Już nie dziewczynka jeszcze nie kobieta
  • 18 lat (kwiecień 1997 urodzona :) )
  • W trakcie nauki : technik obsługi turystycznej
  • Rozmiar 46-48
  • Lubię dziewczęce ubrania
  • Kocham wyszukiwać nowe sklepy w internecie i sprawdzać czy się nadają  :)
    kiedyś szalałam za biżuterią (kiedyś zrobię post o hurtowniach taniej biżuterii)
    teraz lubuję się w kosmetykach (na pewno taki post też będzie :D )
  • Kocham podróże, chociaż z braku środków nie jestem w stanie gdzieś daleko jeździć ale dzięki temu poznaje zalety, atrakcje mojej niedalekiej okolicy o których nie miałam pojęcia
  • Nie mam na imię Mirella, ale tak będę się podpisywać :)
  • Jeśli chodzi o współpracę... Nie jest to główny cel prowadzenia bloga przeze mnie ale jestem otwarta na propozycje.