niedziela, 15 listopada 2015

Sklep New Look

Sklep New Look proponuje duży wybór ubrań. Ja jako posiadaczka większego rozmiaru chętniej zaglądam w zakładkę Plus Size. Dużo mam ciuszków od nich, które zakupiłam w secondhandach ale ostatnio szukając sukienki na połowinki wybrałam się do Szczecina i właśnie w tym sklepie znalazłam najlepszą kreację :)
Z zakupu jestem bardzo zadowolona i bardzo polecam tą markę wszystkim :)
Sklep niestety nie posiada polskiego sklepu online jedynie możecie zrobić zakupy na zagranicznym (możliwa wysyłka do PL) i w sklepach stacjonarnych.

+ Sklep często oferuje jakieś rabaciki, promocję (dla studentów, dla uczniów, nowych klientów, także śledźcie ich fanpage )  itp. (np ja za sukienkę wartą normalnie 130 zł. zapłaciłam 90 zł :) )
Przedstawiam kilka rzeczy z ich kolekcji:









*Wszystkie pokazane tu ciuszki dostępne są w wersji plus size