sobota, 14 listopada 2015

Kosmetyki z Ameryki

Przedstawiam Wam moją ostatnio ukochaną stronkę z kosmetykami - kosmetykizameryki.pl
Na stronie mamy na prawdę duży wybór produktów: są kosmetyki do włosów, ciała, dłoni, kosmetyki do makijażu a także akcesoria do jego wykonania.Każdy znajdzie coś co go interesuje. 
Kosmetyki znanych marek (między innymi : Rimmel, Mayballine, Bourjois, Manhattan, Miss Sporty itp.) w naprawdę niskich cenach.
Np. ostatnio za szminkę Loreal Paris dałam tutaj niecałe 15 zł. a w Rossmannie kosztuje ona 46 zł. Sami widzicie tą różnicę.
Wada sklepu jest taka, że nie ma tu wszystkich odcieni danego produktu (np. szminek z Miss Sporty (tutaj za 3,49 a w Rossmannie za 10,39) jest tylko 5 kolorów).


Zrobię osobny post z recenzjami produktów, które tu zakupiłam :)

Podam Wam linki do paru produktów i podam ich ceny tutaj i w normalnych drogeriach :)

Eyeliner firmy Revlon


rossmann 49,99 zł
kosmetykizameryki.pl  24,99 zł


Czerwona szminka Miss Sporty

rossmann 10,99
KZA  3,49
Ogólnie tą szminkę mam, byłam szczęśliwa, że znalazłam czerwoną szminkę w tej cenie w drogerii ale widząc cenę na kza już taka dumna z siebie nie byłam :D


Tusz do Rzęs Max Factor


rossmann 33,99 zł
kza 19,99 zł


Podkład Loreal 



Natura 57,32 zł
kza 31,99 zł


Już sami widzicie za co tak bardzo lubię tą stronkę. Właśnie czekam na drugą paczkę od nich i już wiem, że na niej się nie skończy :)